Cultureel ondernemerschap: een statement

CULTUREEL ONDERNEMERSCHAP
 

... betekent niet

  • een culturele organisatie omvormen tot een winstgevende onderneming;

maar wel

  • de doelstellingen van een culturele organisatie beter nastreven.

 

... betekent niet

  • een nieuwe attitude hebben wegens het wegvallen van subsidies;

maar wel

  • de beschikbare budgetten beter beheren.

 

... betekent niet

  • alleen een groot publiek beogen;

maar wel

  • je doelpubliek beter bereiken.

 

... betekent niet

  • je ziel verkopen aan commerciële ondernemingen;

maar wel

  • gezonde en verstandige partnerships sluiten met de private markt om  aanvullende middelen te verwerven, welke een meerwaarde betekenen voor het project.

 

... betekent niet

  • het zakelijke overlaten aan "derden" die wel hun plan trekken...

maar wel

  • genoeg basiskennis opdoen om voeling te houden met alle aspecten van je project. 

 

 

 

x

Cookies

Deze website gebruikt zowel functionele als niet-functionele cookies. Voor het plaatsen en uitlezen van niet-functionele cookies hebben wij uw voorafgaande toestemming nodig; voor functionele cookies niet. U kunt het gebruik van cookies later nog wijzigen en uw voorkeuren aanpassen.
Meer info in ons Cookiebeleid.
Akkoord