Workshop: Digital storytelling en social media (Antwerpen)

 
Digital Storytelling en Social Media
 
Social media eisen een steeds groter aandeel op binnen de communicatiemix. Toch bijten heel wat organisaties hun tanden nog stuk op het gebruik ervan. Vernieuwende projecten en nieuwe doelgroepen vereisen nu eenmaal ook aangepaste communicatiestrategieën. Hoe begin je er aan? Welke boodschappen en verhalen breng je via welke kanalen? Hoe stem je de rest van de communicatiemix en jouw organisatiestructuur er op af?
 
Binnen de sessie “Digital Storytelling en Social Media” krijg je een aantal inzichten en handige tips & tricks aangereikt. Een interactieve sessie met sprekende voorbeelden uit de cultuursector. Voor deze sessie nodigen we David Zegers uit. Hij was tussen 2006 en 2016 marketing directeur van de AB en richtte nadien SKYTIGER op: een artist management en music & marketing agency. David is tevens coördinator van Witlofsessies: een concertreeks van eigenzinnige artiesten op plekken met een ziel. Zo schreef hij recent nog een social media plan in het kader van de uitreiking van de Ultimas. 
 
Deze workshop is pas zinvol als je al wat ervaring hebt met sociale media. Dus niet voor de absolute beginner. 
 
Deze workshop kost €25 (btw inc.)
 
Je ontvangt de betalingsmodaliteiten na je inschrijving. Die is pas definitief na betaling.
 
Deze workshop is volzet. Wil je op de wachtlijst? Stuur een mailtje naar info@cultuurloket.be
Of schrijf je in voor de workshop in Brussel op 11 juni.  
 
 

Address

Villanella - Maarschalk Gerardstraat 4, 2000 Antwerpen

Date

Thu, 25/04/2019 - 13:30 - 17:00
x

Cookies

This website uses both functional and non-functional cookies. For the placement and reading of non-functional cookies, we require your prior consent; for functional cookies. You can change the use of cookies later and adjust your preferences.
More info in our Cookie Policy.
I agree